Menu

wtorek, 11 lutego 2014

Candy

Dawno Wam już nic nie rozdawałam. Moje urodziny już co raz bliżej, a to dobra okazja do zorganizowania Candy. Niedawno przejrzałam zakamarki naszego domu i okazało się, że jestem posiadaczką pięknego świecznika w formie klatki (23 x 33 x 13 cm). Niestety mi nigdzie nie pasuje. Może u Was znajdzie lepsze lokum i miejsce do ekspozycji. U mnie leży zapakowany w kartonie i się marnuje. Kto chętny do przygarnięcia to zapraszam do zabawy. Zapisy trwają do dnia moich urodzin czyli 7 marca, do godziny 23:59. Zasady zabawy jak zwykle podobne.

1. Zostawić komentarz pod postem wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie.
2. Podlinkować do tego posta powyższe zdjęcie na swoim blogu.
3. Kto nie posiada własnego bloga ten zostawiam swój adres mailowy.
4. Będzie mi miło jeśli zachcecie zaglądać tu częściej i jeśli jeszcze nie jesteście to zostaniecie obserwatorami Mojego wnętrzarskiego ja lub/i polubicie fanpage mojego bloga na Facebooku. Nie jest to oczywiście warunek konieczny, bo nie mam zamiaru nikogo do niczego zmuszać. Będzie mi po prostu bardzo miło i przyjemnie, jeśli zachcecie to zrobić.
5. to wszystko, a teraz do dzieła. 

 Kto zainteresowany może się bliżej przyjrzeć nagrodzie:


  

 
T.

40 komentarzy:

  1. Ja chcę, ja chcę!!!:):) piękna do sesji:) Marysia luca2727@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny :) zglaszam się, nie mogę obok takiego cuda przejść obojętnie.
    Obserwuję jako Ef, na fb lubię już od dawna.
    Efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to cudo.Przygarnęłabym ...
    Zatem ustawiam się w kolejce z ogromną nadzieją.
    Obserwuję już jakiś czas :-)
    Zapraszam też do mnie na candy.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo B-) i już wiem gdzie by u mnie znalazło miejsce:-)))))))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) u mnie będzie pasować ;) m.lenka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zapisuję.Klateczki to ja bardzo lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie się skuszę na takie cukierasa:)już wiem gdzie powiesze:P
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piekna :) zapisuję się szybciutko :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę się zgłosić, by choć przez te kilka tygodni do zakończenia candy pomarzyć sobie, gdzie ja bym to cudeńko w swoim domu zasadziła. Już! Tak! Już widzę... eh... może się uda :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia wielu marzeń, nie tylko związanych z Twoimi pasjami. Świecznik jest absolutnie rewelacyjny. Pasowałby idealnie do mojej drewnianej ściany. Pięknie rozświetliłby wnętrze. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się jestem Anna.mój e-mail rosiakanna1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Piękność, mam nadzieję, że trafi w moje ręce :D. Mój email: anonimul@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się urodzin. Świecznik przepiękny, więć chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też oczywiście się zapisuję, bo klatka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w konkursie.Monika
    monika.tvd@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Super - i ja dołączam ;) Może mi się poszczęści...
    Angelika z bloga 3xR
    (www.trzyrazyer.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. to i ja się zapisuję:)
    pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękny dom, prowadzisz ciekawego bloga - nic, tylko zacząć obserwacje ;)
    Przy okazji dołączam do zabawy, bo świecznik jest prześliczny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ukrywam - śliczny świecznik, ale niestety się nie zgłaszam - u mnie też by zapewne zalegał gdzieś na strychu, a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!:)
    Jaka cudna klateczka!:) Jeśli się marnuje ja bardzo chętnie przygarnę:)
    Banerek na blogu, na FB lubię jako An Ar
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurocza ta klatka na świece ... poluję z nadzieją i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to i ja spróbuję
    Wszystkiego Dobrego!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. tak przeglądam zapisy i siebie nie widzę- no bym przegapiła!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję że to ja będę miała szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja spróbuję szczęścia, pozdrawiam
    Justyna (jotka83@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myszy wędrując po bezkresnym świecie internetu trafiły tu przypadkiem węsząc w poszukiwaniu inspiracji do urządzenia planowanego domu. Nie możemy przejść obojętnie obok tak pięknego przedmiotu, więc czym prędzej przystępujemy do zabawy:

    Obserwujemy jako: Panna Mysia
    Lubimy na FB jako: Mysia Familia
    A banerek publikujemy u siebie, tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  27. ach-no wreszcie nowa klteczka do kolekcji, Szanowny
    by sie nie mógł wkrzyc, że nowa ptica w domu ;-))))
    ps- a wejdz i do mnie na urodzinowe candy- bo u mnie domy do wygrania ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. O jeny moje marzenie!! Staje w kolejce i czekam na łut szczęścia :) Obserwuję jako Marika a banerek wisi na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tynko, bardzo lubię Twój blog choć rzadko do niego zaglądam ze względu na tło... Białe literki na czarnym tle to zabójstwo na raty dla moich oczu... Czy mogłabym prosić o zmianę tła? Z pewnością będę wtedy częstszym gościem. :-)
    Oczywiście z wieeeelką radością wezmę udział w zabawie - candy jest prześliczne.
    Pozdrawiam. Ola Sz.
    nurse66

    OdpowiedzUsuń
  30. nurse66@o2.pl miało być :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, cudne... Ojjj... Zgłaszam się i ja :)
    Banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się do zabawy. Zapraszam też na moje Tajskie Candy. Banerek i rozdawajka na http://www.tworczaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. O jak by mi się ta Twoja klateczka przydała na ziołowy taras. Już ją tam widzę oczami wyobraźni. Z niecierpliwością czekam na Twoje urodziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, prześliczna klatka, akurat w moich kolorach, więc ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do candy :)
    Raczkuję dopiero w prowadzeniu bloga,ale zapraszam do mnie :) W końcu każdy kiedyś zaczynał :D
    Spróbuję podlinkować posta-mam nadzieję,że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana gratuluje udziału w programie Bitwa o Dom :)) jestem ciekawa co dalej...

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniała klateczka :)
    Zgłaszam się na końcu :)
    Baner na http://luna-decodesign.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń