Menu

poniedziałek, 8 września 2014

Targi meblowe

 Zawsze wiedziałam, że Warmia i Mazury to piękny region Polski, ale niestety prowincja w kwestii wydarzeń kulturalnych, szczególnie związanych z designem czy wzornictwem przemysłowym. Dlatego cieszę się, że w tym roku zdecydowałam się wybrać na Międzynarodowe Targi Meblowe do Ostródy. Nawet się nie spodziewałam, że jest to tak świetnie zorganizowana impreza, z naprawdę dużą ilością wystawców i prezentowanych mebli. Jeśli ktoś w przyszłym roku będzie w okolicach Ostródy to zapraszam. Trafić na targi jest bardzo łatwo bo odbywają się w niedawno wybudowanych halach Arena Ostróda blisko dróg krajowych przebiegających przez to miasto.
 Dodatkową zaletą targów były darmowe wejściówki, dostępne po dokonaniu rejestracji na stronie www. Jeśli jednak chodzi o kolekcje meblowe prezentowane na hali wystawowej to niektóre modele podobały mi się bardzo, inne mniej, a niektóre wcale. Zobaczcie co wpadło mi w oko i znalazło się w zasięgu mojego telefonu komórkowego.


 





 


Do miłego
T.

15 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych targach. Robią się nie byle jakie, to dobrze. Ode mnie mimo wszystko i tak daleko ale i tak na pewno kiedyś się wybiorę, pozdrawiam. Fajne kanapy z pierwszego zdjęcia i te stoliki z ostatniego , :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta krzesełkowa ławeczka jest cudna... i te puchate niebieskoturkusowe fotele- uuuu.... mogłabym mieć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy nas, że mamy coraz więcej znakomitych polskich projektantów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne meble, sofy i fotele najlepsze. Wyglądają nie tylko bardzo atrakcyjnie ale i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow ! jakie styl ;] wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polska branża idzie do przodu i bardzo dobrze bo jeszcze wiele, wiele kroków do zrobienia - ale jest coraz lepiej i targów nie brakuje i blogosfera działa prężnie. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny styl, super blog, wiele można się nauczyć od Ciebie. Dzięki za rady, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Imprezy tego typu to przede wszystkim świetna okazja, żeby podpatrzeć różne ciekawe rozwiązania.Nie mogę się doczekać kiedy takie targi będą w moim mieście. Na pewno się wybiorę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pierwszy raz na Twoim Blogu i już wiem, że ten Blog jest ciekawy i inspirujący...
    Warto pojechać na takie targi bo jest tam wiele pomysłów i można porozmawiać o swojej pasji
    pozdrawiam
    Dobrycoach.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja o ile jestem coraz bliżej własnego mieszkania, o tyle coraz bardziej interesuje sie meblami:) na takich targach można znaleźć wiele inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykład aranżacji pokoiku dla dziecka jest cudowny. Bardzo podoba mi się również szafka łazienkowa. ech takie targi to po prostu masa inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę się na jakieś wybrać, bo inspiracji brak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Meble z dwóch pierwszych zdjęć-bajkowe:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita beżowa kanapa na pierwszym zdjęciu. Szykowna i elegancka, a jednocześnie zachęcająca do odpoczywania. Pozdrawiamy- Firmament

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna impreza, sama chciałabym kiedyś się na taką wybrać.

    OdpowiedzUsuń