Menu

wtorek, 10 listopada 2015

Niemowlęce królestwo

Halo jeszcze ktoś tu zagląda???
Troszkę mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że zupełnie próżnowałam. Fakt, moja głowa była zaprzątnięta innymi myślami, jakimi to za chwilkę zobaczycie. Nie trzeba zbyt wiele wyjaśniać wystarczy spojrzeć na zdjęcia i wszystko staje się jasne. Od dwóch miesięcy próbuję sprostać życiowemu wyzwaniu czyli być mamą! A dziś nareszcie postanowiłam Wam pokazać królestwo naszego Małego-Wielkiego Szczęścia, któremu na imię Emilian.




Nie jest to stonowane wnętrze, utrzymane w szarościach, czerni i bieli, jakie ostatnio królują w trendach wnętrzarskich, ale dziecięca przestrzeń pełna kolorów i radości.



 Część przedmiotów takich jak łóżko, bujany fotel, lampa czy rzeźbiona półka było tu wcześniej, teraz naturalny sposób wpisują się one w niemowlęce królestwo.


Zdjęcie Marifoto


























Łóżko na razie zostało na swoim miejscu. Przydaje się do czuwania przy maluchu. Ale mam już na tą przestrzeń inne plany. Jakie? O tym pewnie przekonacie się za jakiś czas.

Zdjęcie Marifoto
 
Zdjęcie Marifoto
W pokoju nie zabrakło i nowych elementów. Szafa i łóżeczko to dobrze znana seria Hensvik z Ikea. Drewniana komoda została zakupiona na Allegro. We wszystkich meblach zmieniłam tylko uchwyty na ceramiczne, pastelowe kule w białe grochy.


Kolor ścian nie uległ zmianie. Za to na jednej z nich pojawiło się białe, malowane drzewo, drewniany płotek i póki chmurki upolowane w promocji na DaWandzie


Inspiracją do powstania drzewa było to oto zdjęcie wyszperane w sieci.
Źródło
Aby ułatwić sobie prace najpierw wykonałam rysunek w prostym programie graficznym, a następnie za pomocą rzutnika i ołówka przeniosłam go na ścianę. Szablon był czarny, aby wyraźnie odróżniał się na niebieskim tle. Wyglądał on tak:

Wypełnienie konturów nie było łatwe, bo błękit nawet po trzech warstwach przebijał przez białą farbę. Nie poddawałam się jednak i po kilku dniach pracy i czekania, kiedy to kolejne warstwy farby zechcą porządnie wyschnąć, udało się opanować przebijające pod spodu błękitne refleksy i doprowadzić sprawę do finiszu.



O drewnianym płotku w pokoju dziecięcym marzyłam od dawna. Wystarczyło tylko podjechać do Obi, kupić sztachetki, pomalować, przywiercić do ściany i marzenie spełnione!



Jak widać półki chmurki to nie jedyne obłoki jakie pojawiają się w pokoju naszego małego E.  Nad jego łóżeczkiem wisi mobil od Alelale, w który uwielbia się wpatrywać!



A obok, na ścianie, mini tablice do przypinania pineskami czego dusza zapragnie, oczywiście w kształcie chmurek. Wycięłam je z grubego filcu i podkleiłam korkiem. Towarzyszy im zegar - sowa z Pepco.


Chmurkowy jest też stołeczek, przywieziony z Toruńskich Targów Dizajnu/TORMIAR.

Zdjęcie Marifoto
Mojej produkcji są także okrągłe dywany z kolorowego sznurka. Niestety nie jestem mistrzynią szydełka, ale zachęcona wpisem Zebry, poszperałam trochę na Youtube i trafiłam na filmik o robieniu sznurkowej okrągłej podkładki pod talerz. Dzięki temmu udało mi się zacząć, a potem to już jakoś poszło. Jak widać bardzo przypadły do gustu naszemu kudłatemu Bublowi.



Zdjęcie Marifoto
I jak Wam się podoba nasze niemowlęce królestwo?
T.


28 komentarzy:

  1. sliczny pokoik , Gratuluje malenstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:-).Pokoik pięknie urządzony.Dzieciątko wraz z mamą mogą w nim pobujać w obłokach :-). I dobrze :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !!!!! Niech maluszek wam się zdrowo chowa i przesypia całą noc :))
    Płotek fajowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny pokoik, bardzo ładne dodatki, a to drzewko! Ja dopiero zaczynam urządzać pokoik dla maluszka, obym zdążyła do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny pokoik:))) wszystko przemyślane, dużo kolorów a tym samym radości:))podoba mi się. Niektóre dodatki są cudowne, Np. stołeczek:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, gratuluję!! wszystkiego dobrego dla maleństwa!
    w takim ślicznym pokoiku na pewno każdy dzień będzie kolorowy i radosny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję maleństwa! Pokój jest cudny! Dużo ślicznych dodatków i detali:) A dywaniki zrobiłaś rewelacyjne! Pozdrowienia dla Waszej trójeczki! Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Tynko, Jesteś nareszcie :))) Pokoik prześliczny :) Mój kącik dla maleństwa już czeka.... Gratuluję Ci serdecznie ;) Chłopczyk ma imię mojego dziadka :) Ja jeszcze troszkę i tez... :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze wielkie gratulacje !!!!
    Po drugie pokoik uroczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Cudowne wiadomości! Pokoik wyszedł Wam piękny. Tyle detali i pracy! Bomba :) A sowi zegar gości i w pokoju mojej córci. Jest uroczy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i dużo zdrowia dla Was!
    Piękny pokoik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieski kolor uchodzi za chłodną barwę a tutaj proszę bardzo przytulne i ciepłe miejsce. Super wnętrze dla malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana gratuluję!!!!!!Piękny pokoik dla maluszka!!!!!!!!!!!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!!! Mam nadzieję, że święta mijają Ci w spokojnej, rodzinnej atmosferze!!!!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sypialnia dziecięca jest po prostu piękna! Bardzo mnie zainspirowały te zdjęcia, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te dekoracje ścienne, prawdziwe królestwo niemowlaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybierzcie najlepsze fototapety w Uwalls, zerknijcie na stronę https://uwalls.pl/fototapety-3d/. Mojej córce bardzo przypadły do gustu te z jednorożcami, wybierałyśmy wspólnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja znalazłam ostatnio fajny sklep z materacami dla maluszka :) Czekamy na swoje z niecierpliwościa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja korzystam i polecam firmę ddcgroup.pl oraz ich sklepzfototapetami.pl. Mój znajomy skorzystał z ich usług i jest bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brakuje jakiegoś ładnego oświetlenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokój dla niemowlęcia powinien być jak najbardziej radosny i ciepły. Warto zastosować w nim łagodne, pastelowe kolory.
    remonty warszawa

    OdpowiedzUsuń
  21. Podczas urządzania pokoju dla dziecka, bardzo ważny jest odpowiedni dobór oświetlenia, które będzie świecić delikatnym światłem. Myślę, że właściwie dobrana taśma led mogłaby się dobrze sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie urządzony pokoik dla dziecka, dodałbym do lepszego wystroju świece dekoracyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Badzo ładne wnętrze dla dziecka, spokojne niebieskie ściany łagodzące naturalną energię malucha, fajne dodatki i prześliczny biały piesio

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje mi się, że fajnie byłoby do tej aranżacji dodać coś ożywiającego. Na przykłąd jakieś dziecięce fototapety na wymiar. Sporo jest takich ofert w internecie, a na pewno pasowałyby do tego pokoju idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorowe dodatki takie jak kocyk bądź kołderka nadają wesoły nastrój w pokoju dziecięcym.

    OdpowiedzUsuń