Menu

piątek, 14 września 2012

Wyróżnienia

Niedawno spotkała mnie wielka przyjemność. Zostałam obdarowana pierwszymi wyróżnieniami. Strasznie mi miło, bo Niezapominatka wybrała tylko jeden blog do przekazania tych oto wyróżnień:



 










Jak się domyślacie tym blogiem było właśnie Moje wnętrzarskie ja. Uśmiech mam od ucha do ucha! Serducho pełne szczęścia. Już się zdążyłam mężowi pochwalić. Dumny też jest ze mnie niesłychanie! Dlatego jeszcze raz bardzo, bardzo, ale to bardzo ogromnie DZIĘKUJĘ Ci Niezapominatko!!!!!!!!!!!!!!!!

Cieszę się bo dzięki takim przemiłym zdarzeniom, Waszym przesympatycznym komentarzom i powiększającemu się gronu obserwatorów nabieram wiary w to co robię i chęci do dalszego działania. Miło mi strasznie, że komuś chce się poświęcić chwilę i zatrzymać w Moim wnętrzarskim ja. Dziękuję Wam za to bardzo serdecznie!!!!!

Wiem, że stosunek do wyróżnień jest różny. To niewątpliwie miłe zostać docenionym, jednak przychylam się do negatywnych spostrzeżeń na ich temat. Przyznawanie dużej ilości tego typu nagród spowoduję, że za chwilę każdy i każda z Was będzie posiadała, a może już posiada ich dziesiątki i będzie lub jest już nimi zmęczona. Dlatego postanowiłam, że skoro sama otrzymałam wyróżnienia jako jedyna to i przekaże je tylko jednej osobie, a będzie to 
Agnieszka z niebieskiej chaty 
Za optymizm, widoczny nawet w intensywnych kolorach, których u Agi nie brakuje, za tworzenie ciepłej atmosfery w swojej chatce i za miłość do starych przedmiotów, które przygarnia bo najbardziej lubi "odzyskiwać to co schowane głęboko... ratować co się tylko da...."

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia!!!Prześledziłam już Twojego bloga "od deski do deski" już jakiś czas temu i chętnie tu wracam, Twoje wnętrza wpadły mi w oko!,

    pozdrawiam cieplutko:)

    aniutka

    OdpowiedzUsuń
  2. oja!!! strrasznieee dziękuję, bardzo się cieszę, bardzo ;) jej troszkę mnie nie było w blogerskim świecie a tu takie niespodzianki ;)!! ale się cieszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia!
    Pozdrawiam serdecznie
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że sprawiłam tyle radości :))) I dziękuję za wskazanie kolejnego świetnego bloga- Niebieskiej chaty :)

    OdpowiedzUsuń