Menu

poniedziałek, 21 lipca 2014

Błogie lenistwo

Pogoda ostatnio nas rozpieszcza. Piękne słońce, świeże owoce, zieleń w pełni rozkwitu, a do tego urlop. Jednym słowem, dobry czas na spełnienie marzeń z dzieciństwa o hamaku! Już od dawna myślałam o takim klasycznym, plecionym ze sznurka, który będzie sobie spokojnie wisiał w cieniu drzew. O i proszę znalazłam taki:


Hamak jest lekki, wygodny, bo w jego splocie nie ma supłów, a  to do tego w komplecie jest jeszcze przezroczysty pokrowiec, by go bezpiecznie schować na zimę. 


Taki hamak można kupić sklepie JUMI lub NOMI. Polecam, szczególnie, że nie jest drogi. Mała rzecz a cieszy. Nawet nie podejrzewałam, że leżenie i bujanie w hamaku da mi tyle radości. Warto spełnić swoje dziecięce marzenia!

A poniżej kila zdjęć, w różnych klimatach. Raz kolorowo, na wesoło, a raz naturalnie, w brązach i beżach. Która wersja Wam się bardziej podoba?

 



Dobrze też jest mięć pod ręką garść świeżych owoców, najlepiej z własnego ogrodu lub działki, i coś zimnego do picia dla ochłody.


Och co za rozpusta!
T.

12 komentarzy:

  1. też chcę poleżakować w takim cudnym miejscu;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie rozwiązanie ake skąd wziąć dwa drzewa z udzwigiem 150 kg? ♡♥♡ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam pewne obawy czy te dwa drzewka mnie udźwigną, ale jakoś dały radę;)

      Usuń
  3. Super hamak i ta cena ;))) My bedziemy mieli do dyspozycji ogrod i mam nadzieje, ze znajde dwa odpowiednie drzewa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce do leniuchowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie byłoby poleniuchowac w takim hamaku..:-))...
    P.S i w beżach i w kolorkach mu do twarzy...Wypoczywaj i cieszył się słonkiem..:-))
    http://jacqulinejordan.blogspot.co.uk/?m=1 zapraszany na mojego dopiero co powstałego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. hamak świetrny- najlepsze wydanie klasyki!
    serdeczności♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Taki hamak to wspomnienie mojego dzieciństwa, uwielbiałam się w nim huśtać.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. hamak to klasyk ;)) ale czy za podstawkę nie służy ci przypadkiem zwykła pomalowana na biało skrzyneczka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo dobrą spostrzegawczość. To jest zwykła pomalowana na biało skrzyneczka!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarz:)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  10. super tak polezeć na hamaku

    OdpowiedzUsuń
  11. hamaki są najlepsze :) jako posiadaczka małego balkonu mogę o nim tylko pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń