Menu

niedziela, 10 czerwca 2012

Witam Was po raz pierwszy


Witam Was bardzo ciepło po raz pierwszy!
Dziś odważyłam się postawić swoje pierwsze kroki w blogowym świecie. Na razie powoli poznaje tajniki zakładania własnego bloga, więc proszę o wyrozumiałość i przymknięcie oka na niedociągnięcia techniczne. Myślę, że z czasem będzie lepiej. 

Nie wiem od czego powinnam zacząć. Może od początku....
Moją największą pasją, niemal od zawsze, była i jest historia sztuki, ale odkąd zaczęłam urządzać swoje pierwsze mieszkanie stała się nią także dekoracja wnętrz i to właśnie o tej drugiej pasji chciałabym tu pisać.

Od jakiegoś czasu zaczęłam nieśmiało odwiedzać Wasze wnętrzarskie blogi, które wzbudziły we nie podziw i stały się ogromną inspiracją. Powoli i w mojej głowie zaczęła dojrzewać chęć stworzenia własnego. 
No i stało się o to jest MOJE WNĘTRZARSKIE JA!

Chcę pokazywać tu prace wykonane przeze mnie, a zainspirowane waszymi dziełami, jak i swoje autorskie pomysły. Może komuś się one spodobają i staną się dla niego inspiracja tak jak dla mnie stały się Wasze.

Pozdrawiam bardzo serdecznie i do następnego...

p.s. W najbliższym czasie spodziewajcie się  małego przedstawienia "najmojszego" wnętrzarskiego ja czyli mojego mieszkania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz